شرایط و قوانین کلی:

1- ثبت سفارش و استفاده از سرویسها و خدمات ما، به معنی پذیرفتن شرایط و قوانین سایت می باشد.

2- اطلاعات ثبت نامی شما نزد ما محفوظ است و نزد هیچ شخص حقیقی و حقوقی، سازمان، نهاد، سایت و شرکتی افشا نخواهد شد، مگر آنکه به موجب قانون مجبور به ارائه اطلاعات به نهادهای قانونی باشیم.

3- از ثبت سفارش برای کانالها و صفحات غیرقانونی و غیراخلاقی بپرهیزید.

4- حق تغییر قیمت سرویسها و سایر توضیحات و شرایط در هر زمان برای سایت محفوظ است، ولی اگر شما سفارشی را ثبت کرده اید اما هنوز انجام نشده است ، ما یا سفارش شما را با قیمت و شرایط ذکر شده قبلی تکمیل می کنیم یا مبلغ را به حساب کاربری شما عودت خواهیم داد.

5- زمانهای ثبت شده در سایت بصورت تقریبی و تخمینی است. ما سعی میکنیم  سفارش ها را در سریع ترین زمان ممکن تحویل دهیم اما باید توجه داشته باشید که ممکن است برخی سفارشات به دلیل اضافه بار سرور یا محدودیتهای خارج از اراده و کنترل ما تاخیر داشته باشد.

6- ما در قبال برخی از مشکلات که به رویه ها و سیاستهای شبکه های اجتماعی بستگی دارد (مانند مسدود شدن صفحه اینستاگرام)، مسئولیتی نداریم. با این حال ، این مشکلات بسیار کم اتفاق می افتند و ما نیز سعی می کنیم از آنها جلوگیری کنیم.

شرایط و قوانین سرویسها:

1- لطفا قبل از استفاده از هر سرویس شرایط ثبت سفارش را مطالعه کنید. در صورت رعایت نکردن موارد اعلام شده، سفارش لغو نخواهد شد.

2- برای همه سفارشات اینستاگرام (فالور، لایک و ویو) ، صفحه شما باید پابلیک (عمومی) باشد و تا پایان سفارش هرگز حتی یک لحظه هم خصوصی نباشد.

3- لطفا برای یک لینک یا ایدی بصورت همزمان یا به فاصله کوتاه از چند سرویس یا سایت مختلف سفارش ثبت نکنید. در غیر این صورت ما مسئولیتی در قبال اختلاف بوجود آمده در تعداد اضافه شده نخواهیم داشت.

4- ما سعی میکنیم بر اساس تجربه و آگاهی از ماهیت سرویسها، بهترین تخمین را از لحاظ ریزش محصول اضافه شده ارائه دهیم. با این حال میزان ریزش به صورت کلی به رویه های آن شبکه اجتماعی مربوط است و ما مسئولیتی در قبال میزان ریزش نداریم.

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد